Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Serj Tankian : Imperfect Harmonies

Να πω την αμαρτία μου? Να τη πω! Δεν το έχω ακούσει πολλές φορές το Imperfect Harmonies αλλά η οικειότητα που έχω με τον εν λόγω καλλιτέχνη μου επιτρέπει να καταλαβαίνω γρήγορα τη δουλειά του. Το είχε δείξει άλλωστε. Δεν περιμέναμε τη συναυλία τον Αύγουστο για να καταλάβουμε που το πήγαινε αρκούσε η συμφωνική εκτέλεση του Elect The Dead.
Τα βιολιά τα τσέλο και το πιάνο δεν είναι κάτι καινούριο για τη μουσική του Tiankian ακόμα και στους System! Αλλά το να γίνονται πρωταγωνιστές είναι! Παίρνουν λοιπόν τον πρώτο ρόλο και πρέπει να φτάσεις στο 10ο τραγούδι (Left of Center) για να ακούσεις το μοναδικό ίχνος βρωμιάς (γενικότερα το τραγούδι ξεφεύγει πολύ από τα υπόλοιπα)!Γενικότερα το Album κινείται σε πολύ πιο υποτονικούς ρυθμούς ενώ ο ήχος του διανθίζεται και με κάποια electro στοιχεία που δεν θα συγκινήσουν και πολλούς!
Παρ'αυτα ο Tiankian παραμένει σταθερή αξία τόσο στη σύνθεση όσο και στην εκτέλεση των τραγουδιών! Τραγουδάει με τη ψυχή του και γράφει στίχους για ότι τον απασχολεί.
Δεν είμαι σίγουρος αν με αυτόν τον ήχο θα προσεγγίσει νέους φίλους αλλά πιθανότερο είναι να χάσει κάποιους παλιούς. Βέβαια αυτό είναι κάτι που θα φανεί άμεσα.

 Does Sea & Ocean Recognize Borders ?

Do Small Animals Recognize Borders ?
Trees,Shrub,Plants, Flowes Recognize Borders ?
SO WHY THE FUCK WHOULD WE ?

2 σχόλια:

panagos είπε...

ti maliakia tragoudi einai auto!!!
den akouw kalitera sabrina...

blackpig είπε...

αν το βρησκεις τοσο μαλακια το τραγουδι τοτε μονο σαμπρινα σου αρμοζει να ακους!